sobota, 26 sierpnia 2017

Kim jestem? | ZAFUL

Kiedy byłam małą dziewczynką marzyłam o tym, żeby zostać fryzjerką. Bardzo lubiłam czesać włosy mojej mamy i koleżanek z klasy. Jednak z czasem pojawiło się inne pragnienie. Tak jak pewnie większość z Was chciałam poczuć się popularna. Może zostanę piosenkarką albo aktorką? Pomyślałam. Wtedy założyłam swojego pierwszego bloga i zaczęłam pisać o swoim niezwykle ciekawym życiu. Mam nadzieję, że czujecie ten sarkazm. Gdy poczułam, że to jednak nie dla mnie - odpuściłam. Jak widzicie wciąż tu jestem. Ale czy kiedykolwiek Wam pisałam o tym jaka jestem? Nie wydaję mi się. A żyjemy ze sobą ponad dwa lata. Myślę, że w tym momencie jest na to odpowiedni czas i miejsce.
Mieszkam w Polsce w województwie pomorskim, a konkretnie w Gdyni, co pewnie moi stali czytelnicy wiedzą, bo pisałam o tym nie raz. Uwielbiam to miasto. Jestem wielką zwolenniczką morza. Mimo, że góry są również piękne to moje serce należy do wody. Lubię bardzo się opalać. Niestety w tym jak i zeszłym roku pogoda zbytnio nie sprzyjała i tej opalenizny mam bardzo mało. Oprócz tego uwielbiam podróżować. Nie tylko mówię tutaj o zagranicy, ale również o polskich miastach. Wydaję mi się, że już sporo z nich odwiedziłam. Niektórzy nie są świadomi tego ile Polska skrywa skarbów. W każdym mieście kryje się coś naprawdę pięknego! Z tym hobby również wiążę swoją przyszłość. Po wakacjach będę szła do 3 klasy technikum o profilu turystycznym. Muszę Wam powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę! Niesamowicie dobrze czuję się na tym kierunku.
Jestem przede wszystkim osobą szczerą. Mama zawsze mnie uczyła, żeby mówić prawdę - nawet tą najgorszą. Trudno jest mi kłamać. Po pewnej akcji w podstawówce kompletnie się tego oduczyłam. Owszem, zdarza mi się czasem skłamać w jakiejś małej sprawie, ale czuję wtedy okropne wyrzuty sumienia.
Jestem osobą, która potrafi uczyć się na błędach i czerpać z nich wnioski oraz ich nie powielać.
Jestem osobą nieśmiałą. Mam straszną tremę. Źle się czuję w towarzystwie nowych osób. Wolę raczej swoje grono. Każde pójście do nowej szkoły przeżywałam w okropnym stresie. Potrafię tak się stresować, że nic nie jem. A ja naprawdę bardzo lubię jeść.
Jestem osobą bardzo wrażliwą. Wiele rzeczy mnie rani. Często nie umiem ukrywać emocji. Mimo, że się staram to i tak po paru minutach czy też godzinach - wybucham okropnym płaczem. Potrafię też płakać na bajkach, gdy jest wzruszająca scena.
Jestem artystką. Kocham rysować. Od dziecka towarzyszyły mi kredki. Idzie mi, co raz lepiej. Staram się poszerzać swoje horyzonty i rysować realistyczne portrety. Muszę przyznać, że całkiem nieźle mi idzie. Jeśli chodzi o sztukę to farby to nie moja bajka. Lepiej czuję się z ołówkiem oraz kredkami.
Jestem strasznym maniakiem, jeśli chodzi o muzykę. Znam prawie każdy tytuł i wykonawcę radiowych piosenek. Moja przyjaciółka oraz chłopak, dzięki mnie również trochę ich poznali, bo zawsze robię im testy, co teraz leci. Czasami mam wrażenie, że mają już mnie z tym dość. Ale wcale im się nie dziwię.
Szczerze mówiąc mogłabym się rozpisywać w nieskończoność, lecz nie chcę Was już zanudzać. Jednak, jeśli macie jakiekolwiek pytanka to śmiało zadawajcie w komentarzach! A kto wie, może nawet zrobimy sobie małe Q&A, którego już dawno nie było.

Na zdjęciach również możecie zobaczyć moje nowe zamówienie z ZAFUL. Tym razem zamówiłam sobie aż cztery rzeczy:
*CHOKER - moda na chokery szczerze mówiąc już powoli zanika, a ja dopiero teraz się do nich przekonałam. Nie noszę może ich zbyt często, ale naprawdę mi się podobają. Z tego również jestem zadowolona.
*PLECAK - jest to cudeńko, na które polowałam już od dawna. Jest idealny! Dokładnie taki jaki chciałam. Mały, czarny i ozdobiony ćwiekami. Teraz jest moim małym towarzyszem.
*LEGINSY - tutaj niestety nie udało mi się zamówienie. Leginsy miały jeden rozmiar. Nakładając je na nogi ucieszyłam się, że będą pasować. Jednak okazały się za małe na mojej pupie. Zatem będę musiała je oddać mojej siostrze.
*PĘDZELKI - z racji, że zaczynam swoją przygodę z malowaniem to zamówiłam pędzelki. Są niezwykle miękkie. Jak się spisują, niestety, ale wam nie powiem, bo jeszcze ich nie testowałam.
A Ty? Kim jesteś?

Jeśli macie jakieś pytanka proszę o zadanie je w komentarzu, a być może zrobię Q&A!

Będę wdzięczna za poklikanie w linki!

39 komentarzy:

  1. Aż się uśmiechnąłem, gdy napisałaś o tych piosenkach! �� Ja nie mam cię dość. Lubię sobie strzelać kto to wykonuje, ale czasami, gdy naprawdę nie mam pojęcia to jesteś zbyt uparta i każesz mi dalej zgadywać ��
    Fajnie to zrobiłaś, że podkreśliłaś swoje cechy grubą czcionką. Wydaję mi się, że wszystko się zgadza.
    Podoba mi się pomysł z Q&A.
    Ogólnie bardzo ciekawy post. Fajnie, że się tak z grubsza przedstawiłaś ��
    I jak zwykle piękne zdjęcia 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno nie mają Cię dość :) Ślicznie wyglądasz i bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :) Plecaczek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem najbardziej ciekawa Twoich prac malarskich, gdyż sama mam zamiar po latach powrócić do tego zajęcia. Miło było mi Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz pisałam posta na temat mojej pasji, gdzie możesz znaleźć trochę prac :)
      http://adraasteja.blogspot.com/2017/04/moj-may-swiat.html
      Ale doszło mi kilka nowych. Możliwe, że się tutaj pochwalę! ^^

      Usuń
  4. Chciałabym mieszkać nad morzem. Tymczasem urodziłam się i mieszkam na Śląsku :)) Ja także jestem szczera, czasami nawet do bólu co nie każdemu się podoba. Widzę, że mamy dużo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wychodzi na to że jesteś moim przeciwienstwem😊
    Zdecydowanie wolę góry i gdy tylko czas i finanse mi pozwalają uciekam że swojego miasta 😀
    Opalać się nie lubię 😥
    Bardzo dobrze mi się udaję ukryć emocje-rowniez jestem wrażliwa no i szczera-niestety nie zawsze się da a i czasami obraca się to przeciwko mnie...😶
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo fajnie napisałaś ten post :) Niby nic śmiesznego, a jakoś tak się uśmiechnęłam :) Fryzjerstwo? Kiedyś też chciałam być fryzjerką, ale to był bardzo krótki okres do czasu, kiedy moja matka zauważyła, że wszystkim lalkom obcięłam włosy. Także tego... odpuściłam i przez resztę dzieciństwa chciałam być naprzemiennie archeologiem i żołnierzem. Bardzo dziewczęcy zawód.

    Bardzo zazdroszczę Ci mieszkania w Gdyni. Uwielbiam Trójmiasto i przez pewien okres życia mieszkałam w Gdańsku. Pomimo tego, że działo się wtedy źle, to bardzo mile wspominam to miejsce. Góry też lubię, ale nie wzbudzają we mnie tyle emocji :)

    Znając Cię z bloga, wcale nie wydajesz się być osobą nieśmiałą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że dużo dziewczynek przechodziło przez etap chęci bycia fryzjerką :) Nie martw się! Połowa moich lalek też prawie w ogóle nie miała potem włosów. A ja żałowałam, że je oszpeciłam :D

      Też uwielbiam Trójmiasto całym sercem. Przynajmniej miałaś okazję tu być i trochę pomieszkać :) Mam taak samo!

      Na blogu staram się być otwarta, w życiu wychodzi trochę gorzej... :/

      Usuń
    2. Ja chciałam zostać nauczycielką, pisarką z tych "dziwacznych" to karmić zwierzęta w zoo (od dziecka kocham zwierzeta) :P

      Usuń
    3. Jejku ja też kocham zwierzęta! A marzenie o pracowaniu w zoo muszę przyznać, że oryginalne i niezwykle piękne :)

      Usuń
  7. super, że jesteś na profilu, który lubisz ;) to bardzo ważne realizować się w tej kwestii ;) możemy przybić sobie piątki- ja też jestem szczera i wrażliwa :D i również nie potrafię ukrywać emocji ;)
    świetnie wyglądasz, pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że po tych 3 latach nie żałujesz, że zdecydowałaś się na dany profil w technikum :) Świetne zamówienie !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię dowiadywać się nowych rzeczy o osobach tworzących jakiś blog, który lubię i czytam :D Powiem szczerze, że do tej pory nie wiedziałam, że jesteś ode mnie rok starsza :D Jeżeli chodzi o kierunek szkoły, to wybrałaś bardzo ciekawy i chyba dosyć popularny ostatnio :D Ja też poszłam za czymś co lubię i wybrałam profil fototechnik :) Co do bajek, to ja też potrafię płakać gdy są jakieś wzruszające momenty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny wpis ze az nie wiem od czego mam zaczac.
    Myślę ze jesli ktos Cie jeszcze nie poznał to teraz mial idealna okazje. Ja juz o Tobie wiem wszytsko ale i tak nie powstrzymalo mnie to od przeczytania.
    Co do szczerości to popieram w stu procentach Twoje zdanie.
    Gdy czytalam tego posta nie raz zdarzylo mi sie uśmiechnąć a zwlaszcza kiedy przeczytałam slowo "przyjaciółka" :*
    I spokojnie nie mam Cie dość wiec śmiało możesz dalej robic testy :3
    Świetne zdjecia i pomysl na Q&A

    OdpowiedzUsuń
  11. Plecak bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecaczek super jest <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że jesteś zadowolona z profilu jaki wybrałaś! Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy całkiem sporo wspólnego. Kocham podróże, mam nadzieję, że uda mi się jakoś z nimi związać przyszłość, nie rozumiem tego, jak ludzie mogą kłamać w tylu sprawach, bo mi też przychodziłoby to z wielkim trudem. Myślę, że jestem wrażliwą osobą, ale co dzień pracuję nad tym, by stawać się silniejszą i pewniejszą wersją mnie, a artystką też bym siebie nazwała, bo uwielbiam kreatywnie spędzać czas, choć rysunek odłożyłam na bok. I morze! Choć nad Bałtykiem nie mieszkam i akurat za nim nie przepadam, to cieplejsze morza i oceany uwielbiam :) Super stylizacja, bardzo podobają mi się spodnie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękną duszę a tę wrażliwość widać w Twoich postach :) Szczerosć jest ważna ale czasem lepiej pewne sprawy przemilczeć, bo można kogoś mocno zranić a jako wrażliwa osoba wiesz jak to boli... Świetnie, ze robisz to co kochasz, ze spełniasz sie na profilu, ktory wybrałas i mam nadzieję, ze nadal będziesz... będziesz spełniać swoje marzenia i będziesz w życiu szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham czytać Twoje komentarze. Płyną tak prosto z serduszka :)
      Cieszę się, że masz takie dobre zdanie o mnie, naprawdę!
      Tak to też prawda, ale czasem warto tą szczerością się podzielić by nie skrzywdzić bardziej. Mam ogromną nadzieję :)

      Usuń
  16. Super plecak! ;)
    Masz fajną pasję i dobrze, że jesteś zadowolona z profilu, na którym jesteś. ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają te zdjęcia.
    Przefajny wpis.
    Z chęcią bym się skusiła i ja na te pędzelki! :)
    Super! Sama też jestem wrażliwa ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wpis, warto czasami napisać coś o sobie ;)
    I świetne zakupy :)
    Pozdrawiam :)
    http://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. W kilku sprawach jestem podobna do ciebie. Również kocham wodę i morze, jestem wrażliwa i nieśmiała. Jesteś bardzo ciekawa osóbką. Miło cię poznać.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. You wrote really well dear!! You have so many passions to achieve.Fashion is one of it. I Like your small backpack.
    I am following you, hope you will follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful photos and combination. I like it, great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Kochana! Ja ci już to milion razy pisałam, że kocham twoje wpisy! One są takie szczerze i widać, że pisane od serca! Ja również chciałam być sława piosenkarka, aktorka...
    Super, że jesteś na kierunku w którym czujesz się bardzo dobrze!
    Co do zdjęć to są po prostu cudowne :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakbym czytała o sobie :P hehehe
    też najpierw chciałam zostać fryzjerką, później kimś sławnym, aktorką, czy piosenkarką hehe
    jednak z biegiem lat priorytety się zmieniały, na szczęście :)

    Zazdroszczę Ci tego morza, bo ja musze przejechać pół Polski, aby je zobaczyć, także celebruję te chwile wtedy na maxa <3

    super plecak i pędzelki <3

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne są tego typu wpisy, lubie je bo poznaje przez nie autorkę bloga .. w tym wypadku Ciebie :) U każdego przychodzi taki moment, że chcemy się jeszcze bardziej 'otworzyć' przed kimś :) Mam nadzieję, że dzięki blogowaniu staniesz się odważniejsza, a na pewno już się to dzieje.
    Super stylizacja - wszystko mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się opisałaś :) u mnie sierpień był bardzo słoneczny i nawet ja - która stronię od opalania - złapałam trochę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja :) Ja odnośnie muzyki mam odwrotnie - uwielbiam słuchać piosenek, ale tylko zespołów, które wpisują się w mój gust. Radia słuchałam może z 5 lat temu :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie, że jesteś zadowolona z profilu jaki wybrałaś :) Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/rozowa-ramoneska-w-klasycznym-wydaniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem tu po raz pierwszy i zostaję;) Masz ciekawą osobowość, trochę podobną do mnie, jednak ja (tak mi się wydaje) lubię poznawać nowe osoby, mieć kontakt z nimi.. wszystko też zalezy od ich charakteru. ;) Plecak mi się podoba, leginsy nie w moim stylu..;)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba to jak piszesz :) Ja jak byłam mała byłam podobna do ciebie, też chciałam być fryzjerką potem piosenkarką itp.
    Piękny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Choker wygląda obłędnie. :) Fajnie, że mogliśmy Cię (czytelnicy) lepiej poznać. Też jestem osobą raczej nieśmiałą, dobrze czuję się w znanym gronie. Gdy byłam mała chciałam zostać projektantką mody, w sumie może jeszcze uda mi się to, kto wie? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia, bardzo mi się podoba ten plecaczek! jest cudny;)

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger