poniedziałek, 6 marca 2017

Znaczenie imienia

Nie raz słyszałam od Was, nauczycieli czy też rówieśników komplementy odnośnie mojego imienia, za które oczywiście bardzo mocno dziękuję! Szczerze mówiąc ja również bardzo je lubię ze względu na oryginalność. Cieszę się, że mogę się wyróżniać pod chociaż tym względem. Ale za tak ładne imię to mogę podziękować oczywiście mojej mamie, która je wybrała.

Pochodzenie
Wielu z Was pewnie po przeczytaniu słowa Olimpia ma skojarzenie ze starożytną Grecją, miastem, górą Olimp, igrzyskami olimpijskimi. Powiem Wam, że to dobre skojarzenia, bo moje imię pochodzi właśnie z Grecji.

Imieniny
28 stycznia, 15 kwietnia, 25 lipca, 17 grudnia. Najpopularniejszą datą jest 17 grudnia. Ja również wtedy obchodzę swoje imieniny, ponieważ jest to data występująca najbliżej po moich urodzinach.

Główne cechy charakteru
Co jest napisane w Internecie: Imię to jest obdarzone radosnym i optymistycznym podejściem do życia. Harmonia wewnętrzna i doskonała adaptacja do otoczenia są bardzo charakterystyczne.
Jak to u mnie wygląda: Z pierwszym zdaniem zdecydowanie się zgadzam. Zawsze staram się być optymistyczna i radosna oraz zarażać ludzi tą pozytywną energią. Co do drugiego to troszkę gorzej, bo jestem strasznie wybuchową osobą i co raz gorzej jest mi ukrywać emocje.
Sprzyjające pory roku
Co jest napisane w Internecie: Wiosna i pełnia lata
Jak to u mnie wygląda: Zdecydowanie się z tym zgadzam! Uwielbiam obie te pory roku, a zwłaszcza lato. Nie mogę się doczekać aż w końcu przygrzeje słoneczko.

Jakie jest dziecko
Co jest napisane w Internecie: Osoby noszące imię Olimpia w dzieciństwie mogą napotkać przeszkody w wyrażaniu własnych oczekiwać i uczuć. To czas większego przywiązania do świata wewnętrznego niż do otaczających zdarzeń. Wielka wrażliwość pobudza wyobraźnię.
Jak to u mnie wygląda: Chcąc czy nie chcąc muszę przyznać, że tak było. Zamknięta i niepewna siebie dziewczyna. Wrażliwa i nieśmiała. Bojąca się wyrazić swoją opinię.

Zdrowie
Co jest napisane w Internecie: Olimpia zazwyczaj cieszy się dobrym zdrowiem.
Jak to u mnie wygląda: Jestem strasznie chorowitą osobą, więc to stwierdzenie zupełnie do mnie nie pasuje.
*Źródło zdjęć: Google Grafika*

Jeśli chcecie poczytać trochę o swoim imieniu to zapraszam na te dwie stronki: KLIK i KLIK.

A Wy lubicie swoje imię? Wiecie jakiego jest pochodzenia? A może podoba Wam się zupełnie inne?

63 komentarze:

  1. Masz piękne imię :) Ja bardzo lubię swoje imię, jeśli miałabym kiedykolwiek możliwość jego zmiany to raczej bym się na nią nie zdecydowała :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely
    I share your blog : https://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/my-little-world.html
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie wiem kiedy są moje imieniny :D ludzie czasem pytają czy moje imię to polskie? A przecież tak dużo jest Dian na świecie :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, takie nietypowe imię :) Początkowo myślałam, że to po prostu taka Twoja ksywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, dzięki, że mi przypomniałaś, bo właśnie ostatnio chciałam zobaczyć znaczenie swojego imienia :)
    Olimpia to śliczne imię!
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Olimpia to super imię i też na początku skojarzyło mi się ze starożytną Grecją. :D
    Moje imię w dzieciństwie mi się nie podobało i nawet nie pamiętam dlaczego, ale teraz je uwielbiam.
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę w to, że imię ma wpływ na nasze życie. Poczytaj trochę o numerologii bo tam też możesz znależć informacje na ten temat. Twoje imię jest piękne i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł na post! Ja bardzo lubię swoje imię i okazało się, że ma dużo wspólnego ze znaczeniem z tej stronki, którą podałaś ^^

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami takie rzeczy się zgadzają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne imię. :-)
    Ja swoje bardzo lubię i nie chciałbym mieć innego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak imię masz ciekawe. Też lubię czytać takie wróżby o znaczeniu imienia, daty urodzenia :) Ciekawi mnie czy mają w sobie coś prawdy. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne imię, nie da się zaprzeczyć :) To powód do dumy! Bardzo ciekawe strony znalazłaś, weszłam na nie wpisałam swoje imię i trochę poczytałam. Kilka rzeczy się zgadzało a kilka wręcz przeciwnie (moim żywiołem ogień i powietrze? od kiedy) ale wiele z tych faktów o moim imieniu już kiedyś słyszałam :) bardzo ciekawy post!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaaardzo mi się podoba Twoję imię, oj bardzo :D Jest niespotykane i urocze :)

    Chętnie Cię zaobserwuję ;)

    Dzięki, że wpadłaś do mnie

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Na prawdę śliczne imię, oryginalne i rzadko spotykane.
    W sumie mamy prawie, że podobne imiona xD
    Pozdrawiam, miłego dnia :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne imię, oryginalne bardzo :) zazdroszczę!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne i oryginalne imię :) moje jest bardzo standardowe, ale też je lubię ;) chociażby z uwagi na jego znaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię swoje imię. Pasuje do mnie. Stronki odwiedzą, a ty masz prześliczne imię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również lubię swoje imię, aczkolwiek przez pewien czas się z niego śmiałam,bo miałam dziwne skojarzenia :P w sumie chyba nie zdecydowałabym się na jego zmianę lub wybór inego. Twoje jest piękne! Znam tylko jedna osobę,która je nosi.
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bardzo często słyszę komplementy na temat mojego imienia :)
    Za wiele nie ma niestety o nim w internecie jednak pochodzi z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się podoba wiele imion w tym również moje. :) Może naprawdę imię ma coś wspólnego z nami. W końcu mamy je do końca życia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje imię jest bardzo oryginalne i ładne :) Swoje imię nawet lubię ale jest zbyt popularne ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Imię piękne i nietypowe w sumie :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świętny post, ja lubię swoje imię. Przypomina mi znaną, wzruszającą historię Romea i Julii, którzy dają mi nadzieję, że kiedyś spotkam tak równie wyjątkową miłość. 😍 www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne, oryginalne imię ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Ma oryginalne imię ;D
    Ja np. mam 4 imienniczki w klasie xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje imię jest bardzo ciekawe :). Ja w sumie moje nawet lubię. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Imię wyjątkowe ^^ jest śliczna ciesz że takie Masz ^^
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Olimpia to bardzo nietuzinkowe imię. W swoim życiu poznałam już wiele osób, ale tylko jedna z nich je nosiła :-) W moim przypadku, sporo faktów związanych z moim imieniem pokrywa się z prawdą. Jestem zadowolona ze swojego imienia, raczej nie chciałabym zamienić go na inne :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię moje imię, ale nigdy nie sprawdzałam co znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne imię. Ja nazywam się Olivia i śmiałam się kiedy na polskim pani powiedziała do mnie Olimpia czytając liste obecności - zastanawiałam się jak można pomylić te dwa imiona, jak widać można. Co do takich znaczeń i horoskopów, wiem że ogólnie często piszą różnie na te tematy, ale w sumie lubię to. :D

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę przyznać, że nie znam żadnej osoby o twoim imieniu, fajnie, że jest oryginalne. Moje imię mi odpowiada, ani go nie nie lubię, ani uwielbiam.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysł z takim postem :) Masz bardzo fajne, nietypowe imię :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  35. Racja masz bardzo ładne i oryginalne imię! Super, że zrobiłam post właśnie na taki temat, aż chyba pójdę poczytać o moim imieniu bo mnie to zaciekawiło :)

    zapraszam do mnie i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/recenzja-pynnych-pomadek-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  36. ja uwielbiam oryginalne imiona :) a ostatnio kupiłam perfum Olimpię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo ładne i oryginalne imię. Ja swoje też bardzo lubię ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś wierzyłam w znaczenie imion ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. JA się świetnie dogadywałem z osobami o tym imieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny wpis i to prawda, masz piękne imię! Nie powiem, ale zainspirowalaś mnie do napisania bloga o swoim imieniu! Jeżeli się skuszę - na pewno pojawisz się Ty i wzmianka, że inspiracja od Ciebie ♥
    Tak wgl Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz oryginalne imię, zazdroszczę. Bardzo fajne porównanie, ja jestem tego zdania że dane imię jednak trochę mówi o człowieku. Przynajmniej u mnie się sprawdza :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się Twoje imię, jest takie wyjątkowe i niespotykane :D Jeżeli chodzi o to, czy lubię swoje imię, to tak - chociaż zdrobnienie brzmi tak grubo... :D Z chęcią sprawdzę te dwie strony i poczytam o moim imieniu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. świetneee!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz naprawdę piękne i oryginalne imię! <3 Pogratulować mamie kreatywności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pamiętam kiedy pierwszy raz weszłam na Twojego bloga, bardzo spodobało mi się Twoje imię. Bardzo fajnie się czytało znaczenie Twojego imienia i jak to wygląda u Ciebie ;* https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię takie ciekawostki, ale tylko pod względem etymologii imion, cechy osobowościowe "przyznawane" osobom tylko dlatego, że noszą takie, a nie inne imię to dla mnie high fantasy :P

    Pozdrawiam

    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz bardzo ładne, oryginale imię :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś coś czytałam o pochodzeniu mojego imienia, ale prawdę mówiąc nie pamiętam. Jakoś ogólny opis niespecjalnie się zgadzał z tym, jaka jestem :)
    Swoje imię - kiedyś nie lubiłam, teraz akceptuję. Uważam, że nie jest złe - nie jakieś mocno nietypowe, po prostu zwykłe. Nazywam się Ola, ale wolę, jak ludzie mówią do mnie Olka. Może dlatego, że od zawsze tak do mnie mówiono w szkole i przyzwyczaiłam się.
    Swoją córkę też nazwałam dość popularnie, żeby kiedyś nie mogła mi powiedzieć, że popsułam jej dzieciństwo. Nazywa się Maja :) Od zawsze podobało mi się to imię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzeczywiście, masz cudowne imię! Chyba tylko raz w życiu się z nim spotkałam :) Ja do swojego imienia podchodzę neutralnie. Coś tam o nim czytałam, ale większość informacji wypadła mi z głowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja kiedyś też czytałam o swoim imieniu, ale ogólnie nie przywiązuję do tych opisów większej wagi :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Z niektórymi opisami o swoim imieniu się zgadzam z innymi nie. Najlepszy dzień - sobota, tu mają rację i mają ciekawe zdanie na temat zawodu ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zazdroszczę imienia, jest ładne i oryginalne :)
    Znaczenia imion opisy traktuję trochę jak horoskopy, raz się sprawdzi, a raz nie ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znam nikogo o takim imieniu :)
    Zazdroszczę Ci takiego oryginalnego imienia. Moja wgl mi się nie podoba i aż robi mi się smutno, jak słyszę tak piękne imiona jak Twoje :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne imię, bardzo nie codzienne i to czyni je wyjątkowym
    Naan-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne masz imię, nie znam nikogo o takim imieniu ze swojego otoczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zanim wybierzemy imię dla dziecka warto sprawdzić sobie znaczenie tego imienia, a także kto jest jego patronem. Nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, że własnie święci są naszymi patronami. Warto znać ich historię.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też lubię czytać znaczenia imion. Na stronie https://ksiegaimion.com.pl/ jest naprawdę pokażna baza.

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger