piątek, 10 lutego 2017

CICHY ZAKĄTEK #5 - Seria Dom Nocy

 Dzisiaj przedstawię Wam nie jedną książkę, ale aż 16! Jest to jedna z bardziej lubianych przeze mnie serii. Mowa oczywiście o "Domu Nocy".

Autor: P.C. Cast i jej córka Kristin Cast
Opis książki: Seria książek fantasy, która opowiada przygody Zoey Redbird, szesnastoletniej dziewczyny, która poprzez naznaczenie stała się początkującą wampirzycą i uczęszcza do szkoły z internatem dla adeptów – Domu Nocy w Tulsie, w Oklahomie. Seria liczy 12 części oraz 4 dodatki.
1. Naznaczona
2. Zdradzona
3. Wybrana
4. Nieposkromiona
5. Osaczona
6. Kuszona
7. Spalona
8. Przebudzona
9. Przeznaczona
10. Ukryta
11. Ujawniona
12. Wyzwolona
Dodatki:
1. Przysięga smoka

2. Ślubowanie Lenobii
3. Klątwa Neferet
4. Upadek Kalony

Moja opinia: Po wielkim rozgłosie "Sagi Zmierzch" wciąż miałam za mało wątku wampirów. Sięgnęłam zatem po "Pamiętniki wampirów". Szczerze mówiąc po przeczytaniu paru części stwierdziłam, że to kompletnie nie dla mnie, ale to może innym razem Wam opowiem. 
Pewnego razu na urodziny dostałam dwie książki: "Naznaczona" i "Zdradzona". Tak się w nie wciągnęłam, że dwa dni i nie miałam co czytać. Seria "Dom Nocy" ma bardzo prosty, młodzieżowy język przez, co nie sprawia żadnych trudności i jest przyjemną lekturą. Jeśli ktoś uwielbia motyw wampirów, chce się pośmiać, ale i też wzruszyć to baaardzo mocno polecam tę serię! Mi zostało już tylko 120 stron ostatniej części i dodatek "Upadek Kalony" i szczerze mówiąc przykro mi na myśl, że to już koniec.

Mieliście styczność z tą serią? A może o niej słyszeliście?
Polecacie jakąś inną serię? Koniecznie napiszcie w komentarzu!

29 komentarzy:

  1. lubię ten motyw. Chociaż Saga Zmierz nie przemówiła do mnie zupełnie. Może z tą serią byłoby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... zainteresowałaś mnie, kupię i sama ocenię czy trafi w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale moja córka 2 pierwsze tomy przeczytała i ma sporo takich książek. Wiem jak to jest jak się kończy jakąś sagę i smutno nam, że to juz koniec bo związaliśmy się emocjonalnie z postaciami. Mogę Ci polecić na potem Wieczną noc. To są 4 tomy, ale moja córcia bardzo ją lubiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytałam pierwsze 4 części reszty mi sie niestety nie udało bo nie mogłam dostać :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i moja opinia to 8/10. Jakoś nie wmurowala mnie ta seria w ziemię ale nie było źle więc na miły wieczór z fantastyką polecam :
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że czytałam to ale nie mogę sobie przypomnieć żadnych szczegółów xd
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Sagę Zmierzch, a o tej serii jeszcze nie słyszałam. Podobają mi się książki o wampirach, więc na pewno niedługo sięgnę po pierwszą część. ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słysze o tej serii. Może i by mnie te książki zaciekawiły. Kto wie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności z tą serią, ale mnie chyba nie kręcą wampiry :)

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa ta seria:) mnie Zmierzch mega wciągnął:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o tej serii:P jeżeli chodzi o książki to raczej nie gustuje w fantasy:)
    Pozdrawiam!
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne propozycje książkowe !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie slyszałam o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej serii. Jakoś po gimnazjum przestałam czytać książki fantasy i przerzuciłam się na horrory i kryminały, natomiast po Twojej recenzji chętnie sięgnę po tą sagę. Uwielbiam, gdy książki tak nas pochłaniają, że nawet nie zauważamy kiedy mija cały dzień :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do zmierzhcu nie mogłam się przekonać jakoś, ale bardzo mi sie podobaja książki i filmy o wampirach. Gorąco CI polecam dwie części ksiażki amerykański wampir jr rain Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przekonują mnie ksiązki fantasy :x Ale okładki mają ładne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej serii,ale to dla tego,że to nie seria dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc nie jestem zakochana w książkach - nie ciągnie mnie do czytania.. Dlatego nie znam żadnych z tych książek.. Jeśli książka mi się podoba - owszem czytam ją:)
    Buziaki, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam, jak u mnie w szkole był totalny 'szał' na tę serię, jednak mnie nigdy aż tak nie zauroczyła. Czytałam chyba jedną lub dwie książki i były okej, ale to nie do końca mój gatunek :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś czytałam i podobało mi się o wiele bardziej niż "Zmierzch". Przyjemna, lekka książka :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/groups/203921601075065/?ref=share
      Nadal aktywna grupka na fb o serii jak by ktoś chciał

      Usuń
  22. Czy ja jedna nie lubię czytać? Nie wiem jak to jest.. lubie mieć przeczytane, wyobrażać, ale sam proces czytania jakoś nie :D

    Obserwuję! <3
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie :) Ktoś chętny na wspólną obserwację? :)
    http://vikk-vika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej serii,ale post bardzo zachęca :)
    Pozdrawiam
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Własnie kiedyś planowałam ją przeczytać ale obawiałam się że własnie zbyt duża ilość książek spowoduje, że historia będzie się strasznie ciągnąć :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja o tej serii w ogóle nie słyszałam, wolę coś krótszego szczerze mówiąc :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tej serii, jedynie oglądałam Zmierzch który bardzo mi się podobał pomimo tego że nie lubię takich filmów.

    OdpowiedzUsuń
  27. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3
    oby tak dalej !


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. https://www.facebook.com/groups/203921601075065/?ref=share
    Nadal aktywna grupka na fb o serii jak by ktoś chciał

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger