sobota, 11 czerwca 2016

LBA - Liebster Blog Award #2

Nominowała mnie Sunny Snowflake za co bardzo jej dziękuję. Już kiedyś brałam udział w LBA i nie miałam więcej robić, ale było to rok temu, więc ten już ostatni raz można ;) Zatem odpowiem na pytania, nie nominując nikogo. Miłego czytania!

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
W sumie to sama nie wiem jak dokładnie się to zaczęło. Wiem, że w dzieciństwie uwielbiałam słuchać jak mama czytała mi bajki. Z lekturami szkolnymi też nigdy nie miałam problemu. Potem zaczęłam dostawać książki na urodziny i inne święta. A teraz? Nie wyobrażam sobie, żebym przestała czytać.

2. Czy jest książka, na której płakałaś?
Tak i to nie jedna. Między innymi "Gwiazd naszych wina". Co jest jednak śmieszne, bo oglądałam wcześniej film i znałam zakończenie, a poruszyła mnie dogłębnie. 

3. Ebook czy książka papierowa? Dlaczego?
Uwielbiam tradycyjne, papierowe książki. Trzymanie jej w rękach, przekładanie stron i zapach daję niesamowitą radość. Jednak przekonuję się też powoli do ebook' ów.

4. Jak najczęściej wybierasz książki?
Raz poleci mi coś bibliotekarka, raz koleżanka, raz sama coś znajdę na internecie, raz dostanę coś od rodziców, więc z tym bywa różnie.

5. Twoja ulubiona ekranizacja książki?
Chyba "Igrzyska Śmierci". Nie ma tam zbyt wiele różnic i uwielbiam postać Katniss zagraną przez Jennifer Lawrence.

6. Książki najczęściej kupujesz, wypożyczasz w bibliotece czy pożyczasz od przyjaciół?
Najczęściej kupuje. Niestety moi przyjaciele nie czytają książek, więc nie mam od kogo pożyczać :/

7. Czy dbasz o swoje książki?
Oczywiście, że tak.

8. Czy zamierzasz zabrać książki na wyjazdy wakacyjne? Jeśli tak, to jakie?
Wątpię, że zabiorę jakąś na wyjazd. Ale na pewno coś przeczytam przez wakacje:)

9. Skąd się wziął pomysł na bloga? Co było inspiracją?
Na pewno chęć podzielenia się z innymi moimi przemyśleniami i poglądami. Zawsze w głębi duszy ciągnęło mnie do pisania i tworzenia czegoś swojego.

10. Gdybyś miała napisać książkę, jaki byłby to gatunek?
Raczej obyczajowa. Ale dodałabym również trochę kryminału.

To tyle na dziś :)
Zapraszam Was też do odwiedzenia pierwszej części:

27 komentarzy:

  1. Również wolę papierowe książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała napisać kryminał xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wolę papierowe książki. "Gwiazd naszych wina" to kolejna książka jaką chcę przeczytać. Film bardzo mi się podobał :)
    Obserwuję :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Również preferuję papierowe książki, płakałam na "Gwiazd naszych wina" i uważam, że "Igrzyska śmierci" mają bardzo dobrą ekranizację (szczególnie 2 część). Świetnie odpowiedziałaś na pytania, dzięki za udział w LBA ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez bardzo lubie ekranizacje igrzysk smierci ! :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji! Czytałam książkę "Gwiazd naszych wina" i potrafi człowieka doprowadzić do łez pomimo iż wcześniej zna się zakończenie. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gwiazd naszych wina" też wywołała u mnie łzy. Jest piękna, zarówno książka jak i film.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do książek miłości nabrałam będąc w gimnazjum :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Igrzyska ♡ Kosogłos 2 jak dla mnie najlepiej zekranizowany ;)
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi. Ja również wolę papierowe książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi ;) Chyba też preferuję papierowe książki ;)


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zdecydowanie bardziej wolę książki papierowe niż te elektroniczne, bo w nich jest taka magia.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się z tym, ze ekranizacja "Igrzysk śmierci" to jedna z lepszych ekranizacji ^^/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę, ja też zostałam nominowana przez Sunny Snowflake XD Tutaj masz moje odpowiedzi:
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award-2.html
    Ja bałabym się eksperymentować z kryminałami. Nie jestem na tyle pomysłowa i dokładna, żeby stworzyć tego typu historię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też wolę papierowe wersje książek! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też wolę książki papierowe niż online :) Świetne odpowiedzi :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne odpowiedzi, no proszę, mamy parę wspólnych odpowiedzi :D
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o pytanie 2. - też tak mam - niby czytałam milion razy i znam zakończenie na pamięć, to i tak będę ryczeć i wszyscy o tym wiedzą :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak można by było nie dbać o książki?! :O Przecież są niczym skarby :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne odpowiedzi ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. rowniez wole papierowe ksiazki od ebookow bo nie dosc ze nosze okulary to ogolnie lepiej mi sie czyta ksiazki papierowe :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz na blogu spotykam moją imienniczkę!
    Mimo iż jestem Nameless (BezImienna) - to o dziwo! Mam imię! :D
    Właśnie takie jak ty, Olimpia :)
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    NAMELESS

    OdpowiedzUsuń

- Za każde odwiedziny, komentarz oraz obserwację bardzo dziękuję!
- Postaram się odwiedzić Twojego bloga, o ile czas mi na to pozwoli.
- Nie musisz zostawiać linka, z pewnością do Ciebie trafię.
- Jeśli masz jakieś pytania, nie krępuj się, postaram się na nie odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

Dziękuję za Twój pobyt i zapraszam ponownie!
Jeśli masz ochotę to zachęcam do obserwacji bloga oraz przeczytania poprzednich postów.
Nowe wpisy w PIĄTKI o 17. Do zobaczenia!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger