sobota, 15 sierpnia 2015

OSTRZYCE

Dawno nie pisałam. Możliwe, że to przez tą piękną pogodę za oknem. To nie tak, że chciałam Was zaniedbać. Po prostu wykorzystanie wakacji w 100 % jest równie ważne. Jeszcze trzy tygodnie i poznam nowe osoby, nową szkołę, więc wypoczynek jest potrzebny.
W te wakacje nie wyjeżdżałam daleko. Parę wypadów do Gdańska, do Sopotu i do Ostrzyc. Ostrzyce to wieś kaszubska położona w województwie pomorskim. Spędziłam tam z rodziną jeden dzień, od rana do wieczora. Było bardzo przyjemnie mimo, że pogoda zbytnio nie dopisywała. 4 godziny na rowerkach wodnych minęły w oka mgnieniu. Potem poszliśmy na lody i do lasu, gdzie daniele i sarny miały własny rezerwat.
Mimo, że wiele planów nie udało się to i tak jestem zadowolona z tych wakacji :)










*Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

A Wy? Gdzie wyjechaliście i jak chcecie spędzić ostatnie trzy tygodnie? :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne miejsce :)
    Ja przez ostatnie 2 tygodnie nie wyjechałam nigdzie. Codziennie jeżdżę na wyprawy rowerowe, więc można uznać to za wyjazd,hah :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, ja byłam w Grecji i w Szczawnicy:)
    poklikasz u mnie? zostaw coś po sobie! ^^
    MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :). Z chęcia wybrałabym się w to miejsce. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Nie wiem co będę robić przez resztę wakacji.
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już nigdzie raczej nie wyjeżdzam ;/
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a nice and interesting blog!! Great posts!
    Wanna follow each other on gfc? Let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W sobotę wyjeżdżam w góry :)

    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger