poniedziałek, 1 czerwca 2015

Ulubieńcy Miesiąca - Maj #2

Przepraszam Was, że wczoraj nie dodałam ulubieńców, ale wraz z rodziną świętowaliśmy dzień dziecka. Potem wybrałam się na zdjęcia i wróciłam późnym wieczorem. Zatem nie owijając w bawełnę, zapraszam do ulubieńców!

1. Film miesiąca
Filmem, a właściwie bajką miesiąca jest "Kraina Lodu". Tak, wiem jest już prawie lato. Jednak tak uwielbiam tą bajkę, że postanowiłam ją dać jako film miesiąca. 


2. Piosenka miesiąca
Piosenką miesiąca jest utwór Rihanny, który nagrała specjalnie dla bajki "Dom", jeśli pamiętacie był on ulubieńcem zeszłego miesiąca.


3. Kosmetyk miesiąca
Kosmetykiem miesiąca jest błyszczyk, który dostałam na bierzmowanie. 
Firma: Rimmel London - Stay Glossy 720 Endless Night


4. Ciekawostka miesiąca
Właściciele psów bardzo często są osobami energicznymi i potrafią zarażać dobrym samopoczuciem swoje otoczenie oraz posiadają łatwość w zjednywaniu sobie ludzi!


5. Książka miesiąca
Książką miesiąca jest "Pięcioro dzieci i coś". Polecam ją dla młodzieży jak i dla dzieci! :)



6. Ubranie miesiąca
Ubraniem miesiąca są crop topy. Przyznam szczerze, że na początku nie byłam do nich przekonana. Jednak w ostatnim czasie bardzo mi się spodobały.



7. Jedzenie miesiąca
Jedzeniem miesiąca są pomidory! Tak pomidory.. Chciałam dać ogólnie spaghetti, ale stwierdziłam, że to pomidory zasługują na miano jedzenia miesiąca. 



To już na tyle ulubieńców :)
Do następnego tygodnia, trzymajcie się!

13 komentarzy:

  1. Haha fajne miesięczne filmy książki itp... Ale pomidory?! Fuuujjjjj... Ale ta ciekawostka jest nie zła. Ja tez mam psa :D fajnie wiedziec.

    Zapraszam do mnie w wolnym czasie
    Piszetocoradze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Krainę Lodu, płakałam na tym filmie jak nienormalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy :) Piosenka Rihanny jest po prostu wspaniała ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam krainę lodu. Fajni ulubieńcy ^^
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio uwielbiam crop topy, a do tej bajki cały czas wracam z młodszą kuzynką.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka Rihanny :') Super post :)

    http://okazja-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo zwlekałam z obejrzeniem tej bajki :) I byłam przekonana, że będzie to kolejny gniot, ale jednak okazało się inaczej :)
    Pozdrawiam :*
    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie :)
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenkę uwielbiam *.* słucham jej ostatnio cały czas. Co do ciekawostki miesiąca to nie miałam zielonego pojęcia,że osoby z czworonogami są tak energiczne i towarzyskie. Chyba nie powinnam mieć psa bo daaleko mi do tych cech :)
    Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo uwielbiam Krainę Lodu ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy!:*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do Krainy Lodu jakoś nie mogłam się przełamać - początek mnie nie porwał, więc nie oglądałam dalej. Może już za stara na te bajki jestem? Pomidorów nienawidzę i to jest chyba jedyna rzecz, której choćbym nie wiadomo jak była głodna, to nie przełknę :D Ale poza tym fajni ulubieńcy, ładny błyszczyk :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger