poniedziałek, 29 czerwca 2015

Ulubieńcy miesiąca - CZERWIEC #3

Trochę na blogu umilkło. Spowodowane to było moją chorobą i brakiem siły na cokolwiek. Wakacje oficjalnie rozpoczęte, papiery do szkoły zawiezione, więc teraz tylko zdrowieć. Ogólnie postanowiłam umieszczać na blogu więcej zdjęć, zmienić kolumnę o mnie i dodawać regularnie posty. Mniej więcej raz/dwa razy w tygodniu. Z racji tego, że niedługo lipiec to dzisiaj poznamy ulubieńców miesiąca czerwiec. Zatem zapraszam :)

1. Film miesiąca
Filmem miesiąca jest "Zanim zasnę". Jest to thriller/dramat i ogólnie opowiada o kobiecie, która każdego dnia budzi się i nie ma pojęcia kim jest. Codziennie dzwoni jej lekarz/psycholog i mówi jej, że w pudełku, w szafie ma ona aparat i ma go obejrzeć. Są tam nagrane jej widea. Film jest bardzo zagadkowy, fabuła zaskakująca, polecam każdemu!



2. Piosenka miesiąca
Piosenką miesiąca jest Sylwia Grzeszczak - Kiedy tylko spojrzę. Od zawsze zachwycał mnie głos Sylwii. Z piosenki na piosenkę miałam wrażenie, że jej głos jest cudowniejszy i raczej się nie mylę. Wystarczy posłuchać!



3. Kosmetyk miesiąca
Z racji tego, że są wakacje to kolory są jak najbardziej na tak! U mnie w gimnazjum nie można było malować paznokci, ale przez wakacje się nadrobi :)



4. Ciekawostka miesiąca
Odnalezienie ciekawostki było trochę trudne, ale w końcu się udało. 
"Jeśli się skaleczysz i natychmiast posypiesz ranę cukrem to momentalnie uśmierzysz ból oraz przyspieszysz gojenie." Ciekawe czy to prawda :)



5. Książka miesiąca
Książką miesiąca jest "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith. Wiem, że już dawno przeminęła "faza" na niego, jednakże ostatnio sięgnęłam po tą książkę i naprawdę jest wiele śmiechu przy robieniu zadań.



6. Ubranie miesiąca
Ubraniem miesiąca są jaskrawe bluzki. Żółte, różowe, zielone. W mojej szafie aktualnie znajdują się dwie różowe, lecz w najbliższym czasie kto wie czy nie dokupię czegoś nowego.



7. Jedzenie miesiąca
Jedzeniem miesiąca jest kiszona kapusta! Muszę przyznać, że ostatnio bardzo polubiłam kwaśne rzeczy. Oprócz żelków czy innych niezdrowych rzeczy, polecam kiszoną kapustę domowej roboty.



To już tyle naszych ulubieńców. W komentarzach napiszcie kto u Was szczytował w tym miesiącu:)

Mam jeszcze prośbę do osób, które znają się na aparatach. Poszukuję aparatu - lustrzanki, w miarę nie drogiej, ale żeby robiła ładne zdjęcia krajobrazom i była możliwość robienia sesji bez większych przeróbek. Jeśli się ktoś zna to proszę o komentarz :)

16 komentarzy:

  1. Moim ulubieńcem w czerwcu był koktajl truskawkowy. ♥

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Tosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam o tej książce, ale jakoś nadal mnie nie przekonuje. :/
    Co do filmu, to już chyba wiem co dziś wieczorem obejrzę :D
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym filmie, ale wydaje się być ciekawy. Fajny lakier.
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie ten film :). Świetny post. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ciekawostka, wypróbuje ją xd
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super ulubieńcy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę odgadnąć ten film koniecznie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. oo dzięki za polecenie świetnego filmu, dzisiaj biorę się za oglądanie!
    Z aparatów polecam serdecznie canona d700, bardzo fajny aparacik przeznaczony do amatorskich, ale wyższej jakości fotografii.
    >mój blog KLIK<
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :*
    Obserwuję, może jakiś rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na moim blogu również ulubieńcy :D zajrzyj!
    ta książka jest naprawdę super!
    powodzenia w nowej szkole :*
    http://lewcix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bloga masz ! Może wymienimy się obserwacją ? Zapraszam do siebie ! Mój blog ; http://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie szukałam takiego filmu, także skorzystam :) ja także uwielbiam wszystko co kwaśne ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny odcień lakieru do paznokici,fajna ciekawostka :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com
    ps. co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gdybym nie dostała "Zniszcz ten dziennik" na urodziny, to nie wiem czy bym się zdecydowała, a jednak się do niego przekonałam. Fajny i kreatywny sposób na zabicie czasu. ;)
    http://knightterss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam filmu, ale wyczuwam minimalne podobieństwo do "50 pierwszych randek"- przez tę kamerę. :)
    Śliczny odcień lakieru, taki naturalny. Kiszona kapusta jest świetna na odchudzanie :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger