sobota, 13 czerwca 2015

A mi została jeszcze do zaliczenia tylko historia, polski, wos, angielski....

Pewnie wielu z Was wyczekiwało na zakończenie roku szkolnego. Niestety wiąże to się z wystawieniem ocen. Jak wiadomo każdy z Nas chciałby mieć je jak najlepsze. Ale czemu uświadamiamy sobie o tym dopiero na koniec roku? Nie mówcie, że przez ostatnie dwa miesiące nie lataliście do nauczycieli i nie prosiliście o poprawę jakiś kartkówek, sprawdzianów..  Ja niestety też bardzo dobrze to znam.

Jest początek roku - będę się uczyć systematycznie, najpierw obowiązki, a potem przyjemności.
Środek roku szkolnego - jak mi się nie chcę uczyć, co raz więcej tych sprawdzianów, mam to gdzieś, pogram sobie lub wyjdę ze znajomymi, najwyżej się poprawi.
Koniec roku szkolnego - o matko, co ja mogę zrobić żeby mieć 4 na koniec, nawet nie mogę wyjść na lody ani na plażę, czemu zamiast spać muszę siedzieć nad książkami.


Chyba każdy z Nas zna ten scenariusz... Ale czy tak naprawdę musi być? Musimy zaliczać wszystko na ostatnią chwilę? Oczywiście, że nie. Nie mówię, że mamy się uczyć systematycznie, bo to jest aż niemożliwe. Ale starać skupić się na chociaż kilku przedmiotach, uczyć się do nich. Kiedy wiemy, że jutro jest kartkówka, a jest ona ważna to poświęcić tą godzinkę. Za dobrą ocenę możemy kupić sobie czekoladę, owocka lub pójść do kina. Założyć sobie jakiś kalendarzyk, w którym zapiszemy wszystkie sprawdziany i spotkania ze znajomymi.





W tym tygodniu mnóstwo rzeczy zaliczałam, aby mieć pasek na koniec. Jestem w szoku jakie dobry oceny dostaję, gdy się uczę. Szkoda tylko, że nie starałam się tak bardzo w środku roku szkolnego. Mamy również mnóstwo prób poloneza i do wieczorku, który przygotowuje moja klasa. W przyszłym tygodniu również czeka mnie ciężka praca, ale jestem pozytywnie nastawiona i już czekam na piątkowy bal!

22 komentarze:

  1. Ja już wszystko poprawiłam i jestem zadowolona z ocen :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jeszcze będą dopytywać z kilku przedmiotów. Znam te wieczne gadanie i rozmyślanie na początku roku, w środku itp.
    U mnie nowy post miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze tak dobrych ocen. Moja szkoła wymaga znacznie więcej... Gratuluje :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już wszystkie oceny wystawione i wszystko wskazuje, że będę miała pasek. :)
    Całe szczęście wakacje się zbliżają....:D

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba wszystko poprawiłam już :D mam tylko 10 przedmiotów w szkole takze nie jest zle ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mi pierwszy raz w życiu udało się uczyć w miarę systematycznie (co prawda tylko w drugim semestrze) i teraz NA SZCZĘŚCIE mam spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście nie miałam i mam nadzieje,że nigdy nie będe miała takiej sytuacji,że będe musiała "zabijać"się za oceny. Wiadomo jakieś poprawki są zawsze ale nigdy nie zostawiam ich sobie na ostatnią chwilę. Mam nadzieje,że wszystkie oceny będą dla ciebie satysfakcjonujące :) Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka prawda :D
    http://mynightmare1410.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przez cały rok pracowałam na oceny, więc teraz nie miałam prawie nic do poprawienia. :) Ewentualnie, gdy jakaś ocena mi się minimalnie wahała robiłam jakiś projekt, prezentacje albo odpowiadałam. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już prawie mam poprawione:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak :)
    Ta ksiazka to podobienstwo do ZTD jednak zadania sa mniej bolesne dla ksiazki hah

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie musiałam dużo poprawiać, paska nie będzie, ale źle nie jest.
    U mnie również próby poloneza do piątkowego balu gimnazjalnego. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja należę do tej garstki, która uczy się na co dzień... I pod koniec roku z góry patrzy na milion poprawiaczy :D. Trochę przesadzam, ale to jednak jest satysfakcja po ok. 9 miesiącach nauki, która je wynagradza. Brzmi to trochę, jakbym była cyborgiem skierowanym na książki xD. Nie, po prostu jedni mają motywację, by ćwiczyć (której nie mam), a drudzy... :)
    Mam nadzieję, że do końca wszystko już ładnie poprawisz. I nie ma co ukrywać, największa motywacja do nauki zawsze jest po odpoczynku. Tak samo do diety po obfitym posiłku :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy Blog :) Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczę się na co dzień, na koniec zawsze muszę jedną rzecz poprawić, nienawidzę osób, które na koniec przychodzą i błagają nauczycieli o dobre oceny.


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, ten scenariusz jest mi bardzo dobrze znany :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, mam dokładnie tak samo haha :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. haha ja teraz jestem w takiej właśnie sytuacji. ale sama jestem sobie winna :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję poprawionych ocen! ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahh chyba każdy tak ma. Ale ja sobie postanowiłam już tak na serio, że w 3 klasie będę się uczyć w miarę systematycznie, mam nadzieje, że mi się uda ;D Gratuluję poprawionych ocen i życzę miłego balu! ;)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w sumie starałam się pracować przez cały rok i już od dwóch tygodni mam luzy ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger