środa, 6 maja 2015

Bądźmy TOLERANCYJNI!

Hej! Dziś chciałam poruszyć temat, który męczy mnie od dłuższego czasu. NIETOLERANCJA. Czasami jak widzę zachowanie niektórych osób to mam ochotę się załamać. Nie każdemu musi się coś podobać, to logiczne, ale żeby od razu nie cierpieć tej osoby przez to? Takie zachowanie chyba jednak jest nie na miejscu. Moim zdaniem jak już coś nam nie pasuje (w sensie mamy zamiar kogoś obrażać) to powinniśmy siedzieć cicho. Nie wiem czemu obraza sprawia niektórym niestety, ale radość.

TOLERANCJA - "Cierpliwa wytrwałość"

Nietolerancja:
1. Odmienny kolor skóry



2. Odmienna muzyka


3. Odmienna orientacja


4. Ilość posiadanych pieniędzy


5. Wygląd



A Wy jesteście tolerancyjni? :)
Zadawajcie pytania do Q&A :)

Miłego wieczoru :)

12 komentarzy:

  1. Ja tam raczej staram się być tolerancyjna w tych rzeczach które wymieniłaś. Czasami jednak jeśli ktoś jest naprawdę tępy to niestety nie do końca mi wychodzi.
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tolerancyjna, każdy robi to co lubi.
    dostałam pierwsza ofertę wspolpracy.
    czy mogłabyś raz jeszcze poklikać? to dla mnie bardzo ważne

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    on

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam od małego uczona tolerancji, więc nie mam z tym problemów ;)
    Zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    Zapraszam do mnie, nowy post o "FANCY" parze Nike - http://goo.gl/DWMo10 ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że czasami denerwuje mnie to, że większość osób słucha tylko tych samych gatunków muzycznych.

    http://introwerzysta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) fajny post :) zapraszam do mnie na nowy post z ćwiczeniami - podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co sądzisz o związkach homoseksualnych?
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba nie jestem tolerancyjna
    mogłabym prosić o poklikanie w ost poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie małe pytanko, od kiedy blogujesz? odpisz pod moim komentarzem, na pewno niedługo zobacze! :)
    + poklikasz w linki? byłoby miło :) --> Kliknij śmiało! A i obserwacje mile widziane! Czasem się odwdzęczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego bloga założyłam 8 kwietnia ;)
      Jasne, poklikam:)

      Usuń
  9. Osoby, które nie potrafią być tolerancyjne, są po prostu nie dojrzałe do pewnych spraw... zaś niektóre zachowują się jak taki typowy zaścianek :/ czasem aż wstyd mi za nie :/
    Bardzo mądry i ważny temat poruszyłaś :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this post <3

    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem tolerancyjna, ale nie toleruję osób, które takie nie są :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger