poniedziałek, 4 maja 2015

TATUAŻ?!

Hej :) Od razu mówię, że to co Wam pokaże to nie jest prawdziwy tatuaż. Ogólnie mój chłopak chciał tatuaż z henny. Wybrał sobie nawet wzór. Miałam wydrukować i nanieść mu na rękę. Jednak miałam ochotę sama narysować szkic, a że źle nie rysuje to spróbowałam. Najpierw narysowałam kontury szarą kredką do oczu. Wyszło mi to naprawdę nieźle! :) Potem miałam zrobić to henną, jednak wiedziałam, że jedno malutkie pudełeczko to za mało.. Dlatego pomalowałam kontury eyelinerem. Końcowy efekt wyszedł bardzo dobrze :) W każdym bądź razie moim zdaniem. Na szczęście jemu też się podobało. Przyznam szczerze, że fajnie się rysowało i może jeszcze nie raz mu coś namaluje.. :)



Jeśli chcecie potem zdjęcia lub firmę kosmetyków to piszcie, a dodam w następnym poście! :)
Zadawajcie pytania do kolejnego Q&A :)

Miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. Nie mogę się doczekać kolejnych...pozdrawiam. .

    OdpowiedzUsuń
  2. super tatuaz :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ^^
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyszło naprawdę świetnie :D muszę Ci przyznać, że masz talent! :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci to wyszło, talent masz ! :)
    Zapraszam na mój blog, moze wspólna obserwacja ?:)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałaś coś o wspólnej obserwacji , no chętnie ! zacznij i sie odezwij ( w kom )

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, masz talent! :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci to wyszło, ale jakoś kompletnie nie podobają mi się tego typu tatuaże, wydaje mi się to takie na siłę tylko po to by mieć. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podoba to w jaki sposób prowadzisz bloga, ma to coś w sobie :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzieki za komentarz, juz zaobserwowalam :):):)

      Usuń
  11. Wow , masz talent. Naprawdę super ci wyszło!
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow świetnie Ci to wyszło!!
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie! :D

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger