sobota, 23 maja 2015

Kocham Cię Mamo! - Dzień Matki

Witajcie :) Już za kilka dni obchodzimy Dzień Matki! Pamiętajcie o tym, że najważniejsze jest to, żeby spędzić ten dzień z mamą, a nie kupować drogie prezenty. Wiadomo, że symboliczny kwiatek czy czekolada ją ucieszy, ale poświęcony dla niej czas bardziej. Dlatego w ten dzień oderwijcie się od waszych kolegów, komputera. Poświęćcie ten czas właśnie jej! To ona stoi po waszej stronie, kiedy każdy w szkole jest przeciwko Wam. To ona jest z Wami w chorobie. To ona martwi się, kiedy jesteś smutna/y i zauważa to choć Ty przeczysz. To ona Was nosiła 9 miesięcy i miała diety, żeby ciąża przeszła pomyślnie. Ja osobiście jeszcze nie mam pomysłu na to jak umilić jej czas, ale mam nadzieję, że niebawem coś wymyślę! Po za tym pamiętajcie, żeby okazywać mamie jak ją się kocha nie tylko w ten dzień! :)



Dziękuję za pytania do Q&A, zobaczycie je w przyszłym tygodniu!
Dziękuje również za komentarze i obserwacje, dajecie mi wielką motywację do dalszego pisania bloga!
Już za tydzień w niedziele poznamy także ulubieńców miesiąca maj!

Zatem do usłyszenia :)

7 komentarzy:

  1. Ja już wiem co podaruję mamie :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie najlepszym prezentem jest właśnie być z mamą tego dnia, pójść z nią na spacer, przynieść jej śniadanie do łóżka. Sprawić, by role się odwróciły, w końcu to zawsze ona się o nas troszczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdą jest, że najważniejsze to jest być z mamą. :)
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dla mojej mamy sporą niespodziankę i już nie mogę doczekać się jej reakcji :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger