czwartek, 14 maja 2015

Fejsbuki Atakujo!

Hej :) Od razu mówię, że nagłówek jest specjalnie napisany, więc oby nie było nie potrzebnych spin. Dzisiejszą tematyką posta są "Dzieci Facebook'a". Pamiętacie może dzieci bawiące się na podwórku do nocy? Tak, ja też. A kiedy to było? Może z kilka lat temu... W dzisiejszych czasach dzieci wolą siedzieć przed komputerem na portalach społecznościowych i wygrywać mnóstwo Iphonów, doładowań niż bawić się w piasku. Nie mówię oczywiście, że wszystkie, bo zdarzają się wyjątki. Teraz przedstawię Wam 5 chyba najbardziej wkurzających postów na Facebook'u:

1. Dodawanie posta o tym co się stało w jednym, może dwóch zdaniach. Oni się śmieją i oczywiście cały Facebook też, bo na pewno każdy wie o co chodzi!
Kiedy już dodajemy takie posty to niech będą one bardziej może sentymentalne, choć bynajmniej rozbudowane, żeby każdy wiedział o co chodzi i naprawdę się pośmiał razem z Wami :)



2. Like - znacznik. Chyba każdemu dobrze znane. Po co oznaczać jedną osobę skoro można milion co nie? :) Niech otrzymuje milion powiadomień na sekundę. Przecież to takie fajne!
Oznaczajmy, ale z umiarem. To, że ktoś dał "lajka" bo ładne zdjęcie to nie znaczy, że chce otrzymywać potem mnóstwo powiadomień :)



3. Po co się modlić kiedy można komuś dać karniaka w kościele?
Ten post chyba przeszedł wszystko. Ogólnie same karniaki mi nie przeszkadzają. Ale takie? W kościele? Może jeszcze na cmentarzu lub na pogrzebie?


4. Ja się naprawdę cieszę, że Wy codziennie wygrywacie Iphony, Samsungi, doładowania. Ale ponoć tylko raz można, a ja jakoś widzę to u Was co dwie godziny.
Nie klikajcie w te linki. Wiadomo, że to ściema i zwykły wirus. Oni zarabiają na takich, którzy klikają w te stronki.



5. Czy naprawdę musimy całemu światu mówić, że jest nam smutno? Nie lepiej powiedzieć jednej osobie, która wiadomo, że Nas wesprze?
Ogólnie bardziej mnie denerwują posty jak ktoś dodaję, że jest smutno, a ktoś się pyta to nagle "NIEWAŻNE". 



To tyle na dziś :)
Ogólnie wczoraj miałam bierzmowanie i mogę Wam dodać na dniach parę zdjęć. 
W weekend wybiorę się prawdopodobnie na "sesyjkę". 

Miłego wieczoru i do następnego posta :)

17 komentarzy:

  1. Niestety to prawda,ja wspominam swoje dzieciństwo bardzo dobrze,mimo że nie miałam komputera ani super domu,ale miałam podwórko i przyjaciół,a to jest 100 razy lepsze niż facebook.Chciałabym,żeby te czasy wróciły,żeby widzieć dzoeci które bawią się w piasku,budują domki :)
    Czekam na zdjeciia z bierzmowania ;)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka prawda. Teraz niestety nasz świat tak funkcjonuje. A takie posty na facebooku, nie dość że mnie dziwią to jeszcze śmieszą :)
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com <--- Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo denerwują mnie takie rzeczy :/ a najlepsze jest to, że jeszcze kilka lat temu sama publikowałam takie śmiechowe posty których nikt oprócz moich koleżanek nie rozumiał ;_;
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też denerwują takie 'dzieci fejsbuka'. Myślą, że takim zachowaniem będę lepszę, ale to jest strasznie irytujące. A ten karny z kościoła... serio?! Myślałam, że w kościele się modli a nie karniaki wysyła. Bardzo fajny post :)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super uchwycenie dzieci fejsbuka :D
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest denerwujące, zgadzam sie z Toba :)
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego ja wszystkie 'dzieci fejsbuka' trzymam z daleka od swojej tablicy. Nie przyjmuję zaproszeń, a jeżeli już przyjęłam, bo się nie spodziewałam, to usuwam albo zaznaczam, że nie chcę widzieć aktywności tej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem ludzi, którzy zaśmiecają internet takimi pierdołami!
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. No, zgadzam się!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, głupie karniaki, na szczęście moi przyjaciele są normalni, jak nawet się nie wyloguję to karniaka mi nie wstawiają :P

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie rozumiem takich ludzi 😣

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej wkurza jak ludzie piszą- zmartwiona :(
    a potem ktoś pisze- co się stało ?????
    a ta osoba nic nie twoja spraw ! co cię to w ogóle obchodzi !
    No to ja się pytam po co to piszesz... po co ? :D haha dzisiejsze czasy są beznadziejne.
    Ciekawy post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE: http://written-by-me-for-you.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo prawdziwy i świetny post. Aż mnie osłabia, gdy widzę tego typu rzeczy na Facebooku. Co Ci ludzie mają w głowach? Brak słów. Podoba mi się to, że poruszyłaś ten temat na blogu.

    Pozdrawiam i obserwuję ♥
    little-carmineshell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Albo ostatnio widziałam takie coś.. -,-
    * Moje życie jest bez sensu nie ma jego nie ma mnie, ide się zabic !!!!!* oczywiście musi być selfie bo jakby inaczej? I w dodatku ta co to pisała to pozowała oczywiście łzy, i oznaczone jakieś 20 osób... Szlag mnie wtedy trafia jak takie coś widzę a konkretniej mam straszną ochotę przy********* takiej osobie cegłówką w łeb!!!
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlatego nie mam fb :)
    Nowa nazwa ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh jak ja nienawidzę Facebook'a i tych wszystkich postów.
    Na szczęście ja swojego fcb usunęłam i mam teraz spokój.
    Najbardziej dobijają mnie dzieci, albo profile typu " Paulina Photography "
    Facebook zniszczył to co było kiedyś.

    Zapraszam do siebie :)
    http://newliferecenthistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger