czwartek, 30 kwietnia 2015

Ulubieńcy miesiąca - KWIECIEŃ #1

Ulubieńcy miesiąca będą serią, która będzie się pojawiać pod koniec każdego miesiąca. Zatem zapraszam! :)

1. Film miesiąca
Filmem, a właściwie bajką miesiąca jest "DOM". Można się pośmiać, ale również mieć przemyślenia. Pokazuję, że ważna jest magia przyjaźni :)



2. Piosenka miesiąca
Piosenką miesiąca jest Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - See You Again. Jeśli ktoś ogląda "Szybkich i Wściekłych" to doskonale wie, że piosenka ta jest na cześć Paula Walkera.



3. Kosmetyk miesiąca
Kosmetykiem miesiąca są tusze do rzęs. Jest to jedyny kosmetyk, którego używam. Najbardziej lubię te wydłużające.



4. Ciekawostka miesiąca
Ciekawostkę miesiąca znalazł mój chłopak. A brzmi ona "Jeśli robisz czasem sobie selfie to wiedz, że każda selfie w nowej pozie spala od 1 do 2 kalorii!" :)



5. Książka miesiąca
Książką miesiąca są "Opowieści z Narnii". Pewnie większość zna film, ale książkę serdecznie polecam choć nie różni się bardzo.



6. Ubranie miesiąca
Ubraniem miesiąca są spódniczki! Na zdjęciu zobaczycie spódniczki mojej przyjaciółki i jak się one prezentują.





7. Jedzenie miesiąca
Jak się już domyślacie jedzeniem miesiąca są pierogi!


To już tyle naszych ulubieńców. Takie notki będą się pojawiać każdego miesiąca. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ta seria! :)
Następny post będzie prawdopodobnie w sobotę.
Zadawajcie pytania do Q&A! :)

Życzę Wam dobrej majówki!


16 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię pierogi ♥ są smaczne ♥ także piosenka wpadła mi w ucho ♥
    Obserwuje
    zapraszam nastolatkiswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pierogi <3 i te moje nogi xdxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pierogi <3 i te moje nogi xdxd

    OdpowiedzUsuń
  4. super ulubieńcy! <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, śliczne spódniczki :)
    Uwielbiam pierogi ♥ ♥ ♥

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tego filmu, pierogi najlepsze :D
    Obserwuję :)

    Pytania: 1) Skąd pomysł na założenie bloga?
    2) Inspirujesz się kimś?
    3) Masz rodzeństwo?
    4) Jaki jest twój ulubiony kolor?
    5) Co myślisz o ludziach,którzy nie mają swojego zdania?
    6) Co sądzisz o osobach,które wyśmiewają się z innych osób?
    I to na razie chyba tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pokochałam w tym miesiacu Niezgodną i miasto kości :)
    Założyłam nowego bloga o kosmetykach, możesz go zobaczyć?
    http://ana-beauty-world.blogspot.com/
    Liczę na każdą opinię i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pościk. Superowi ulubieńcy :)
    Obserwacja za obserwację? Zacznij i napisz u mnie ;)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuję i dziękuję za Twoją obserwację :)

      Usuń
  9. Uwielbiam tą piosenkę! A spódniczki są bardzo ładne :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ostatnio myślałem, by obejrzeć tę bajkę. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta szara spódniczka. Co ty na wspólną obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pierogi , ale dla mnie to ulubione jedzenie chyba na całe życie :)
    Spodobała mi się również ciekawostka miesiąca :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger