wtorek, 14 kwietnia 2015

Recenzja książki 1# - Serce w chmurach

Po książkę "Serce w chmurach" sięgnęłam tak na prawdę przez przypadek. W 6 klasie, gdy jechaliśmy do Warszawy autokarem, moja koleżanka ją czytała. Poprosiłam, aby pokazała mi tył książki. Zaciekawiła mnie. Niestety przeczytałam kilka stron, bo kolega za mną czytał wraz ze mną, tyle że na głos, co bardzo przeszkadzało :) Niedługo po wycieczce zaopatrzyłam się w tą książkę i naprawdę polecam! :)

Opis wydawcy: Ten dzień wyglądał na najgorszy w całym życiu siedemnastoletniej Hadley Sullivan. Utknęła na lotnisku w Nowym Jorku, spóźniona o cztery minuty na lot do Londynu i najprawdopodobniej również na drugi ślub ojca żeniącego się z kobietą, której nawet nie poznała, a więc i nie polubiła. Wtedy, w zatłoczonej poczekalni, spotkała chłopaka idealnego. Był Anglikiem, miał na imię Oliver i rezerwację na najbliższy nocny lot do Londynu. Tuż obok miejsca Hadley…
Zbiegi okoliczności i dziwne przypadki odgrywają wielką rolę w tej dowcipnej powieści o związkach rodzinnych, drugich szansach, jakie daje nam życie, a zwłaszcza o młodzieńczej pierwszej miłości. Rozgrywająca się w ciągu zaledwie 24 godzin historia Hadley i Olivera przekonuje, że prawdziwa miłość może nas spotkać w najmniej spodziewanym momencie i miejscu, że strzały Amora znajdują drogę do ludzkich serc nawet w nowoczesnym świecie, w którym tak łatwo spóźnić się na samolot i tak trudno zauważyć to, co najważniejsze.

Piszcie pytania do Q&A! :)
Pozdrawiam, Olimpia :)

2 komentarze:

  1. Świetna książka. Może kiedyś przeczytam... kto wie?

    Pozdrawiam
    Zapraszam na 1 Rozdział
    http://invicible-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oli!!! Super blog, naprawde :)) Ja tam akurat o tobie wszystko wiem, ale inni nie, wiec:
    1. Ulubione zwierze
    2. Ulubiony film
    3. W której jestes klasie

    Angelika :)

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger