poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Mmm.. PIEROGI *-*

Hej Kochani! :) Czy Wy też tak bardzo lubicie jeść? Ja wręcz KOCHAM! Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie tyje, choć dużo jem. Ach.. ta szybka przemiana materii. Ale jednak nie do końca chciałam ogólnie rozmawiać o jedzeniu. Tylko konkretnie o PIEROGACH! Pierogi to chyba najlepsze polskie danie jakie może być. Gdy zasiadamy do stołu Wigilijnego od razu po barszczu, rzucam się na pierogi. Dziś wraz z mamą również przygotowałyśmy te cudeńka :3 A Wy? Jakie najbardziej lubicie potrawy w Polsce? :)



Liczę na komentarze i obserwacje :)
Zadawajcie pytania do Q&A! :)
Miłego poniedziałku Miśki :)

6 komentarzy:

  1. Ja już zaobserwowałam czekam na Ciebie!


    Mój blog----->jull-way.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham pierogi!! Super post!
    Może wspólna obserwacja? zacznij i powiadom mnie na moim blogu :)

    AGI BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pierogi :)
    Zapraszam i Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger