piątek, 10 kwietnia 2015

Krótkie info

Witajcie! Chciałam Wam powiedzieć parę rzeczy. Miał być dziś Haul lecz postanowiłam, że zrobię go kiedy indziej. Jak będę miała te rzeczy na sobie. Po prostu o wiele lepiej będą się prezentować niż takie rozłożone na dywanie. Chciałam Wam opisać dziś tatuaże z henny. Ale coś nie wyszło.
1. Posty będą co 1 - 4 dni. Abym miała pomysły.  Gdybym pisała codziennie, skończyłaby mi się wena. A posty były by naciągane.
2. Jeśli macie jakieś pomysły na tematy postów. Śmiało piszcie. Chciałabym znać Wasza opinie czego Wam tu brakuje.
3. Zadawajcie pytania do Q&A.   Myślę, że to jest dobry pomysł na poznanie się.

P.s. Przepraszam za literówki. Wszystkie ogonki i kreseczki. Pisałam z telefonu.

Miłego wieczoru :*

2 komentarze:

  1. Pisz o tym, co lubisz, co Ci się podoba, jest interesujące i sprawia Ci przyjemność. Inaczej szybko porzucisz blogowanie, bo zamiast hobby, blog stanie się kolejnym obowiązkiem - jak praca domowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale wolałam poznać tez opinie innych :)

      Usuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger