czwartek, 9 kwietnia 2015

KOLOROWO - Lakiery do paznokci :)

Witajcie! Najpierw chciałabym Wam podziękować za to jak miło mnie powitaliście :) Życzyliście mi też powrotu do zdrowia i w sumie już czuje się lepiej. Miałam płukane zatoki we wtorek i wczoraj, widać poprawę. Dzisiaj post będzie kolorowy, bo u mnie słońce za oknem mocno grzeje, a jak u Was z pogodą? :) Nie będę się jakoś rozpisywać, zatem zaczynamy :)

Chciałabym przedstawić Wam moją 5 ulubionych kolorów:

1. Lovely - Gloss Like Gel 8ml
Kolor: nr 402
Sklep: Rossmann

2. Lovely - Gloss Like Gel 8ml
Kolor: nr 229
Sklep: Rossmann 

3. Lovely - Classic Nail Polish 8ml
Kolor: nr 155
Sklep: Rossmann

4. Lovely - Classic Nail Polish 8ml
Kolor: nr 6
Sklep: Rossmann

5. Ingrid Cosmetics - Estetic Nail Polish 10ml
Kolor: nr 158
Sklep: Nie wiem, dostałam od przyjaciółki


To jest właśnie 5 moich ulubionych kolorów :) Samych lakierów mam więcej, bo dokładnie 18. Nie wiedziałam czy chcecie, abym opisała wszystkie, więc ten wybór pozostawiam Wam. Piszcie w komentarzach, czy chcecie kolejną notkę o lakierach :)



Jutro planuje zrobić Haul Zakupowy (zanim zachorowałam byłam na zakupach). Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Chciałabym również podziękować Wam jeszcze raz za komentarze. No i prosić o następne :) Planowałam też zrobić niedługo jakieś Q&A, więc śmiało pytajcie o co tylko chcecie :)

Miłego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Piękne lakiery. Mam podobne, ale są stare (jakieś 2 lata temu je kupowałam)
    Dobrze, że wyzdrowiałaś.

    Pozdrawiam
    zaczarowany-swiat-zuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No wśród tych 18 tez są już jakieś stare, dlatego nie wiedziałam, czy jest sens je pokazywać ;)
      Też się cieszę :)

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Spora kolekcja :D Super ♥ Zapraszam do mnie http://happily-mrsmalik609.blogspot.com/ ( Zaczynam od nowa, liczę na kom który bardzo motywuje ) Jeśli jesteś chętna obs/obs ♥ Pozdrawiam, buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę ;)
      Na pewno zajrzę :)
      Można się pobawić w obs/obs :)
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. fajna kolekcja :) najbardziej podobają mi się te odcienie różu.
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne lakiery, chyba każdy bym chciała :D Ale ostatni skradł moje serce :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki. Obserwuję. :)
    http://bo-w-zyciu-piekne-sa-tylko-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory , najbardziej podoba mi się Ingrid Cosmetics - Estetic Nail Polish
    Chyba zacznę zraz zamalowanie sie pazurków

    http://passion-is-something-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!
- Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj!
- Jeśli spodoba mi się Twój - odwdzięczę się!
- Każda obserwacja i komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!

Copyright © 2016 Adrasteja , Blogger